maandag 24 maart 2014

Bloggen, maar dan anders ...

De laatste tijd komt het er niet echt van om te bloggen, niet dat ik geen dingen wil delen met jullie, maar de tijd ontbreekt me soms. Mijn webshop bestaat nu al meer dan een maand en het is echt heel leuk. Het geeft veel voldoening om bestelling te krijgen, en de leuke reacties te horen van iedereen. Bij deze nogmaals mijn dank aan jullie (ik kan het niet genoeg zeggen).

Toch vond ik even de tijd om te bloggen, weliswaar niet vanachter mijn computer, maar gewoon live. Dit leuke gebeuren kreeg de naam Blogameetup en vond plaats op 8 maart. Het werd georganiseerd door deze leuke dame. The place-to-be was de Wasbar in Antwerpen. Zo'n leuke plek om te vertoeven, mooi ingericht en originele wanddecoratie (lees laden die aan de muren hingen) en unieke lusters (lees creatief met kapstokken).

Omdat alleen maar alleen is, kreeg ik gezelschap van mijn zus. Alleen gingen we zeker niet zijn, maar 't is toch altijd leuker als je met twee zenuwachtig kunt zijn. Samen met zo'n 70-tal dames en enkele heren waren we daar dus samen om gezellig te babbelen, hoofdonderwerp was natuurlijk het bloggen, maar er werden ook leuke anekdotes verteld over hoe en waarom er precies werd geblogd.

Ik vond het heel fijn om zo de 'grote' blogsters te ontmoeten, spijtig genoeg was de avond veel te kort om iedereen te spreken. Maar mijn 'te volgen blogs' is toch wat uitgebreid.

Van al dat babbelen en lachen, krijg je natuurlijk dorst en honger. Onze honger konden we stillen met cupcakes van Babycakes and Rabbits en lekkere, hartige bagels van Jackies. Ook onze creatieve kant werd verwend. Liesellove stond er met vele mooie stofjes en we kregen allemaal twee goedgevulde boodiebags mee naar huis, met daarin allerlei leuke spullen om creatief en actief aan de slag te gaan. Met dank aan Lola, Bellelien, Anna Pops, Dawanda, Juwelen Gerhilde, Dailybits, Polabora en vele anderen.




Ik kijk stiekem al uit naar de volgende ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten