woensdag 8 april 2015

1 blogger.. 2 bloggers.. veel bloggers...

Op zaterdag 28/03/2015 vond de tweede editie van BigBlogMeetup plaats, te Antwerpen bij Idealabs. De eerste editie was al een groot succes, maar dit was nog groter. Met bijna 150 waren we!
 
M'n zus en ik gingen samen. Zo had ik toch zeker iemand dat ik kende. Daar aangekomen werd ik al snel opgenomen in de vriend(inn)enkring van mijn zus (waarvoor dank Lieve dames).
 
Het was leuk om herkend te worden door de dames als 'de zus met de webshop', mijn hart maakte iedere keer een sprongetje.
 
Gedurende de avond kwamen er verschillende sprekers aan bod, de ene al wat meer verstaanbaarder dan de andere. Dat lag zeker niet aan de sprekers, maar sommige dames tetterden er vrolijk op los, waardoor ze soms overheerstten. Maarja, wat zou je willen?
 
Zo hoorden we iemand van Sound of C, Daisycon en Handmade with love. 
 
Het werd me pas duidelijk met hoeveel we eigenlijk waren, wanneer iedereen mocht aanschuiven aan het lekkere buffet verzorgd door Culinette, de culinaire camionette. En wat was dat lekker! Lekkere combinaties waaraan ik zelf nog niet gedacht had, maar welke ik in de toekomst toch eens ga zelf proberen.
 
Soetmin zorgde ervoor dat we zeker niet met lege magen en vooral niet met lege handen naar huis gingen. Zo kregen we een goodiebag ter waarde van maar liefst € 100,00 van Omega Pharma. Deze was gevuld met allerlei producten. Ik ga deze binnenkort toch eens proberen. Ik bezorg jullie hierover nog een verslagje.
 
Het bleef echter niet bij die ene goedgevulde goodiebag, nee, er volgde nog een tweede. Het was precies een schatkist, er volgden veel Ohh's en Ahh's bij het bekijken van de inhoud. Er zal allerlei lekkers in zoals een zakje snoep van Zoet (wat bij mij de avond niet heeft overleefd, te lekker), maar ook een kleine zoete attentie van Handmade with love (oeps, ook dat was diezelfde avond op). Een flashyroze sportdrank met aardbei/kersensmaak, koffie, Frisk muntjes. Ook zaten er lekkerruikende SPAASkaarsen in, een douchegel gesponsord door Hunkemoller, allerlei kortingsbonnen van onder andere Bambiblauw, Liesellove, Something naais, Danone, Sobaggy, Smartphoto, en nog vele andere. Ook zorgde From Lola with love ervoor dat we weer konden gaan knutselen met de zelfklevende folie. Daisycon zorgde ervoor dat we dit jaar mooie bloemen in onze tuin zullen hebben.
 
Er werd ook meegedeeld dat we van Dettol enkele producten mochten meenemen, deze stonden op het gelijksvloers. Bij het naar huis gaan was deze stand al serieus geplunderd, maar ik had geluk, er stond nog een beetje.
 

 
 
Ik had een superleuke avond, bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakte!
Ik kijk al uit naar de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten